Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Chikirisov D$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Chikirisov D. V. Identification of the mass media company market competitive position using methodological approaches of the portfolio analysis [Електронний ресурс] / D. V. Chikirisov // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1(2). - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_1(2)__30 Розкрито економічні мотиви зваженого підходу до побудови портфелю послуг медійних підприємств України на прикладі ТВ ЗМК. Розроблено карту стратегічних позицій на основі типових стратегій конкуренції підприємств за параметрами оптимізації охоплення аудиторії (доля ринку) та диференціації глядачів, яку в підсумку приведено до класичної матриці збалансування портфелю продуктів БКГ. Підкреслено важливість досягнення підприємством ЗМК точки беззбитковості.
|
|
|